torsdag den 22. marts 2012

Begynder

Efter man er blevet mormor for anden gang, så må man altså tage sig sammen og komme igang, og da jeg så sådan en fin ugle ting til at hænge over barnevognen, hoppede jeg ud i det... Jeg anede ikke en eneste betegnelse på maskerne, så jeg så bare på billedet og prøvede med ihærdighed med underlige masker at lave den, og efter mange timer med tungen ud af munden blev den færdig, min skønne dater var vildt imponeret, det første gang jeg har lavet andet end en retstrikket karaklud :o) Min datter skulle give mig de mål jeg skulle bruge, meeen det resulterede i at jeg fik skidtet tilbage for at lave den om, den var alt for lang, og det sjove er at, selvom det kun er to mdr siden jeg startede, kan jeg godt se at der er sket meget på udførelsen af maskerne *G*

1 kommentar: